Never did I think you could be such a cold blooded murderer

Hej på er! Här kommer en liten update innan jag återgår till det sista fixandet och donandet. I fredags gjordes det sista arbetspasset på ett tag, och i morgon lämnar jag Uddevalla!

 

Måste säga att Uddevalla verkligen levererade sista helgen här! Uddevalla Solid Sound! Var där igår och tittade på Darin – och han är fanimej KUNG! Det senaste har väl Rihanna tagit över lite i musikväg för mig, men det Darin har som Rihanna saknar lite är den där riktigt musikaliska biten och jag blir lika fascinerad och imponerad varje gång över hur otroligt bra och duktig han är! Dessutom blir jag alltid lite nostalgisk när det gäller Darin :) Hade hur roligt som helst och även framför den här scenen, på Riverside-ängen i lilla Uddevalla, var det ren och skär lycka! Det finns verkligen ingenting som gör min själ lika glad som musik som går rakt in i hjärtat! ♥

Nu ska jag se till så att jag har en väska utan övervikt!


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: