I guess you're permanent, can't be removed

Ny vecka som påbörjas med en ledig dag, sånt är bra! Lite shopping och skvaller på det så är dagen gjord! ;) Fick bl.a. köpt en ny sänglampa och små söta minikaktusar.
I lördags skrevs högskoleprovet - så skönt att det är gjort och jag är faktiskt nöjd över min insats, vilket jag inte riktigt förväntat mig. Var ju evigheter sedan man använde huvudet till såna dumheter som att räkna ut vad x blir i någon konstig ekvation, och jag räknar med att det dröjer minst en evighet till innan jag behöver göra det igen :)
 
Måste visa en annan nyhet i min garderob.. Var egentligen inte alls min mening att nöjesshoppa förra veckan när jag var på Torp men jag är helt kär!
Glad tjej i rosa spets!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: