It ain't that hard when you got soul

Såg att det finns en blogg.se-app nu så jag måste prova och se om det blir bra! (Det blev det inte...)
 
Ligger på soffan helt utslagen, naturligtvis har helgen spenderats på Dårhuset Stenbacken ;)
I veckan tog jag ett ganska sunt beslut och loggade ut från Facebook och gjorde appen svårtillgänglig i mobilen för att kunna hålla mig borta ett tag. När man tar upp mobilen för att kolla Facebook när man vaknar mitt i natten har det gått lite överstyr, så nu har jag satt mig själv på "rehab" och inte varit inne alls på snart tre dygn! (Finns dock saker som publiceras automatiskt, som detta t.ex.) Inte så att jag inte tänkt logga in igen, men i alla fall inte förrän jag har slutat med att automatiskt klicka in på Facebook hela tiden och inte längre känner att "jag kanske missar något." För det händer faktiskt ingenting på Facebook som jag inte kan leva utan och det händer absolut ingenting under nätterna som är så viktigt att jag måste se det nu! Lever hellre i en verklig värld där folk pratar med varandra istället :)
 
Jag har en ny crush.. Aloe Blacc kallar han sig och han är The man! I alla fall enligt låten :) Hur bra som helst och jag blir så glad av att lyssna på den! 

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: