Loving me's got a side effect

Ledig dag! Sovmorgon men ändå tagit vara på dagen - uträttat ärenden som att skicka paket osv., sånt är bra! Flügger får tillbaka någon grej jag köpte till mitt målande men inte förstod mig på, och Zalando får tillbaka sina kassa skor som inte ens höll i två månader.. Hoppas det verkligen är vår på riktigt nu för nu har jag inga vinterskor! Har även hunnit med en runda på Torp för lite nödvändigt shoppande :)
 
Nu när det är sommartid var det även dags för cykeln att komma igång inför våren/sommaren! Den grejades i ordning i söndags och igår gick första cykelturen till jobbet. Var riktigt kallt i nedförsbackarna på morgonen, och på vägen hem ville jag dö, men jag vet ju sedan förra året att det faktiskt går över!
Promenad till jobbet en fin lördagmorgon!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: