105 is the number that comes to my head..

.. when I think of all the years I wanna be with you!
 
 
 
Har snöat in mig helt och hållet på den här killen för tillfället! När jag satt vid gaten i London i September och väntade på flyget till Miami satt Jason Derulo med sitt crew också där och väntade, vilket jag mest tyckte var roligt och lite småcoolt, då hade jag knappt hört mer än hans låt Watcha Say som jag minns att jag lyssnade på när jag gick i gymnasiet (vilket ju var hur länge sedan som helst nu!).
 
När jag kom hem igen och började lyssna på svensk radio igen gick min TrackID-app varm, för mig som lever halva mitt liv och lite till begravd i musik fanns det så mycket som jag missat och min Spotify-lista fylldes på varje dag med, för mig, ny musik. En utav dessa låtar var Talk Dirty som jag totalt förälskade mig i och körde på repeat i dagar. Under dom dagarna fick jag också ett nyhetsbrev från LiveNation där det stod att just Jason Derulo kommer till Sverige nu i mars, och det finns planer på att infinna sig i Stockholm då så därför har jag börjat lyssna in mig mer på hans musik - och jag är älskar honom! Låten här, Marry me är nog något av det finaste jag hört. Blir lite smått avdunsjuk på flickvännen Jordin Sparks, tänk att få en sådan låt skriven till sig!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: