I'm finally doing me and it feels so right

Idag har jag nästan bara tänkt på mig själv! Började med en klippning på morgonen. Klippte egentligen inte så mycket utan fräcshade mest upp det, för jag kände mig ganska nöjd med längden som den var, men kändes ändå skönt att få bort det slitna, klippa upp och tunna ur :) Och vilken egoboost jag fick med alla snälla kommentarer från fina människor på Instagram/Facebook - tack!
Smile like you mean it!
 
När kvällen närmade sig var det dags för yoga och när jag kom hem efter det blev det fotbad (tack för julklappen!) och ansiktsmask. Det enda jag kunde tänkt mig vara utan idag var matlagningen, smakade dock bra när det väl var färdigt! :)

Postat av: Mamma

Härlig dag fina du. =)

2014-02-25 @ 21:06:01
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: