It's the way that your ass remind me of a Coldplay song

Här ligger man i soffan och försöker sova och blir väckt av telefonförsäljare som ringer om och om igen. Sju gånger på en timme tror jag - nej jag vill inte prata med er!
 
Har inte haft den bästa dagen idag, blir så arg när saker inte fungerar! Till på köpet lyckades jag tappa bort mina hörlurar under de 30-40 minuter jag var i lokalen innan jag skulle hem, letade överallt men förstår inte vart dom tog vägen. Precis just då när jag inte ville något hellre än att plugga in lurarna och gömma mig i musikens värld, men istället fick jag sitta på "mupp-bussen" och lyssna på skrikande folk. Kände mig som en narkoman med abstinens när jag gick in på Clas Ohlsson för att köpa nya och bad tjejen i kassan att öppna paketet åt mig då det inte går utan något vasst...
 
Men för övrigt har i alla fall solen varit framme hela dagen så får i alla fall vara glad för det :) Önskar mig en lugn dag i morgon! 
5 days left! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: