Let me take you away, say goodbye to your broken heart

Här händer det då inte mycket! Har äntligen fått ordnat Internet här hemma i förra veckan, så nu kan jag använda mig av datorn.
 
Sedan sist har jag börjat jobba så jag har varit ganska bra sysselsatt. Det är roligt att vara tillbaka, och få träffa kollegor och vårdtagare igen! Är dock mindre nöjd med att snön bestämde sig för att komma precis samma dag som jag började, när jag verkligen var tvungen att gå ut. Jag som hade tänkt mig att promenera till jobbet men det känns inte alls lockande när det är kallt och blött och äckligt. Och blött är det verkligen nu när det börjat smälta med och som alltid har jag problem med blöta skor. Kan lika bra gå utan!
 
Insåg när jag började jobba, och kom ut klockan sex på morgonen, att jag inte hade någon aning när det blev ljust ute, för det var första gången sedan jag kom till Sverige som jag var uppe före solen. Nu är däremot vanan inne och nu märker jag att det blir ljusare och ljusare för varje dag som går, vilket är en tumme upp i vardagen! 
 
Ska snart börja med det här igen, på riktigt! Nu ska jag tejpa min tv-kabel så jag kan fortsätta titta på världens bästa Darin på tv! :)

Postat av: Birgitta

God morgon! Jag måste instämma, det är inte kul när det slaskar och sörjar till sig men - som du säger - det är härligt att dagarna blir längre och längre nu. Ha' det så bra! Kramar!

2014-02-05 @ 07:13:05
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: