Mis niños ♥

Är måttligt uttråkad just nu, de här dagarna börjar bli otroligt långa och jag är väldigt glad att jag får börja jobba på tisdag! Fick ett heltidsvikariat, bara sådär, efter att ha varit borta 4½ en månad - känns hur bra som helst och jag blir nästan lite orolig för min egen hälsa för att jag är så exalterad över att komma tillbaka till jobbet! Men, det är även lite blandat med ångest... Min arbetsplats har aldrig varit känd för att vara den bästa i den här kommunen (och det är heller inte den bästa kommunen att arbeta i...) och det fick även jag känna på i våras/somras. Finns dock alldeles för mycket positivt med det hela för att lägga tyngden på det negativa!
 
Just nu är det -10 grader ute och jag var inte alls glad i morse när jag såg att det snöat. Solen sken sådär misstänksamt mycket som den bara kan göra en vinterdag i Sverige när det betyder att det blivit kallare och kommit snö. Lite snö, men än dock snö...
 
Saknar mina barn i Ecuador något fruktansvärt mycket, det fanns inte överhuvudtaget i mina tankar innan min resa att det skulle bli jättejobbigt att lämna barnen där efter 12 veckor. Därför tänkte jag dela med mig utav några utav mina favoritbilder nu! ♥ (Klicka på bilderna för större format!)



Det finns så mycket som jag vill dela med mig av, samtidigt som jag tänker lite att det inte är någon mening för jag kommer ändå aldrig kunna dela med mig av allt det jag upplevt. Men jag försöker ändå!
De två sista utav de här bilderna är jag så otroligt glad för! På den första av de två har jag klippt ut min lilla Keisha ur en annars totalt misslyckad bild, men jag lyckades fånga hennes leende precis så som jag vill minnas det. Tänk er att mötas av en liten tjej med det leendet som kastar sig i famnen på dig varje morgon, det är annat än Stenbacken det! Och efter massor av misslyckade försök lyckades jag fånga det där härligt busiga i Mayckel som jag älskar med honom på bild! Har massor av söta bilder på honom, men den här bara skriker "Mayckel Pequñito!" ♥
 
Har sagt det förut, och säger det igen.. Jag älskar livet när små saker kan göra en så glad! Jag har så mycket att vara tacksam för, och jag kan inte annat än att känna mig lite stolt när jag inser att jag faktiskt har mig själv att tacka för en stor del av det. Set a goal and go for it!

Postat av: Frida

Coolingen där i glasögon vart har du gömt han? ;)

Svar: Min lilla Mayckel ♥
Anna

2014-01-17 @ 08:02:57
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: