You're crazy and I'm out of my mind

Sitter här och leker med min surfplatta som jag köpt till mig själv i födelsedagspresent, typ. Anledningen till att jag inte bloggar längre är som sagt att jag helt enkelt aldrig använder datorn längre och det är en utav få saker som inte fungerar speciellt bra att göra i mobilen. Surfplattan vet jag inte riktigt vad jag ska göra med egentligen just nu, men tanken är att jag ska använda den som dator när jag börjar plugga. Yup, that's ringt! Till hösten blir jag student :) 
 
Jag ska (till en början) läsa Globala utvecklingsstudier i en termin. Får hela tiden frågan  "och vad är det?" och jag kan faktiskt inte riktigt förklara, men hoppas att jag om ett par månader lärt mig tillräckligt mycket för att kunna det, men rent logiskt sett så är det ju studier i global utveckling ;) 
Bild från helgen på en glad tjej som fick leka bort sin 23-årsdag på Liseberg!  :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: