Live like you'll never stop

Oj, vad händer här!? Har verkligen blivit dålig på det här, den största anledningen är att jag helt enkelt aldrig har på datorn längre. Är det något jag verkligen vande mig av vid medan jag var borta, så är det den! Gör allt i mobilen men just blogga går tyvärr inte så bra därifrån - ska försöka skärpa mig! :)
 
Sen sist jag skrev har det såklart hänt en hel del.. Det var påsk och mina fina föräldrar och min älskade lillasyster med vovve var här, sedan spenderade jag en vecka i Norrland med dom och efter det har det varit massor av jobb och massor av sol de dagar vädret har tillåtit! 
 
Idag har nog varit den bästa dagen på länge :) Äntligen ledig efter att ha jobbat sju dagar i sträck. Sov som en prinsessa i ca. 10 timmar i natt och större delen av dagen har spenderats på Skeppsviken med sol och bad. (Årets första dopp!) Har inte haft en sak i världen jag har behövt tänka på och inga "måsten". Nu är jag utvilad och uppladdad inför två arbetsdagar och sedan långhelg! :)
Älskar livet!

Postat av: Moster Birgitta

Yes! Du är tillbaka! Jag gillar att läsa dina inlägg, du har en härlig känsla för humor! :)

2014-06-13 @ 10:38:54
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: