Now I'm feeling how I should

I förra veckan målades det som sagt, torsdag till söndag, och nu i veckan flyttade jag tillbaka in i min sovalkov efter att ha haft sängen ståendes i vardagsrummet i en vecka. Var lite mysigt det med, dock väldigt kallt att sova vid fönstret, framför allt när det blev minusgrader sista natten.. Är hur som helst väldigt nöjd med mitt arbete och det enda som saknas nu är den perfekta tavlan som jag ser tydligt framför mig samt lite mer mysbelysning som jag ska fundera lite till över :)
Planen är att satsa helhjärtat på att göra min sovalkov till den mysigaste platsen på jorden (typ) där jag kan trivas bättre än någon annanstans, och känner att jag kommit en bra bit på vägen! :)

Postat av: Mamma

Fint! =)

2014-04-02 @ 21:12:29
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: