No matter day or night, I'm shining

För exakt ett år sedan befann jag mig på vad som förmodligen är en av de mest fantastiska platserna som finns på den här jorden - Galapagos. Förutom själva resan till Ecuador i sig är det nog det absolut bästa jag gjort hittills i mitt liv. Ett dyrt resemål, men utan tvekan värt varenda krona och får man någon gång chansen att åka dit bör man ta den!
Att ha detta i åtanke gör ju inte direkt det gråa, blåsiga och regniga Sverige jag ser utanför fönstret roligare... Fastän mörka höstkvällar kan vara mysiga så känns det inte lockande.
Skolan flyter på ganska bra, det är mycket att läsa och mycket att ta in, men det är intressant och det som håller mig igång är ju att jag faktiskt vill lära mig :) Har även börjat en kvällskurs i spanska, för att hålla igång och utveckla det jag redan påbörjat, så tillsammans med detta, några extradagar/kvällar på jobbet emellanåt, och att försöka hålla tider fastän Västtrafik inte alltid fungerar som jag vill så har jag minst sagt att göra! Precis som det ska vara! ;)

Postat av: Anonym

Älskade lilla dotter vad tiden går.
Du är en fantastisk tjej jag älskar dig.

Kram från din lilla pappa

Svar: Jag älskar dig också <3
Anna

2014-10-08 @ 11:27:31
Postat av: Susanna Maria J

Å jag skulle önska man kunde få åka till värmen nu. :) <3

2014-10-08 @ 12:12:55
URL: http://oslofru.com/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: