We're fine with this, we didn't come for money

Just nu är det hemtenta som gäller och Björn Hette är namnet på allas läppar och mannen vi alla drömmer om på nätterna! I det här höstrusket känns det dock ganska skönt att inte vara tvungen att gå ut och kunna sitta hemma med tända ljus och ha det lite småmysigt istället :) Ännu skönare känns det att slippa åka till Göteborg för alla översvämmningar dom pratar om lär ju inte göra förseningarna färre än vanligt.
 
Nu; dags för lite miljöombyte - mot köket! Så länge jag har bott ensam har jag nästan aldrig suttit i köket förrän nu. Fortfarande väldigt sällan jag äter där, men mitt nya fina köksbord fungerar bra som arbetsplats! :)

Postat av: Mamma

Duktiga du! Verkar bättre med ett köksbord som arbetsplats i stället för en säng. =)

2014-10-26 @ 14:43:48
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: