Dag 16 - Min första kyss

Min första kyss.. Jag gillar egentligen inte att prata om det här, för det känns så dumt och omoget. Men det har hänt, och jag kan inte förneka det. 
Min första kyss var när jag var tillsammans med en kille i min klass när jag gick i 6:an. Vi var och badade med några kompisar och alla tjatade "kyss varandra då", och tillslut gjorde vi det. Eller ja, kyss - rättare sagt puss.

Skulle mycket hellre berätta om första kyssen med Fadde, för det minns jag med kärlek. Hur nervösa och blyga vi var första gången vi träffades, men vi hade längtat så himla mycket och ville egentligen inget annat än att komma liiite närmare, men vi vågade först inte mer än kindpussar. Men tillslut tog min fina Fadde modet till sig och gav mig en puss på munnen! :)♥

Nu fick ni lite extra där också ;)

/Anna

Postat av: Caroline

Naaw ^^

2010-12-18 @ 22:16:46
Postat av: Mona

hejsan allt bra :)? fin blogg, följa varandra via blogglovin? =)

2010-12-19 @ 10:12:14
URL: http://monikey.blogg.se/
Postat av: bella

nästa samma sak för mig, min första kyss var också så att folk tjatade om att vi skulle göra det. men med alex (min pojkvän nu) kändes det mycket mysigare eftersom jag var lite äldre och förtog mig på kärlek lite bättre.

sånt glömmer man aldrig :)

mysigt mysigt.

2010-12-19 @ 13:46:17
URL: http://igustafsson.blogspot.com
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: