Dag 18 - Min favoritfödelsedag

En födelsedag som jag minns väldigt väl, och som jag tyckte var rolig, var när jag fyllde 8 år! Jag väcktes på morgonen med presenter, jag fick simglasögon, en snorkel och simfötter som jag satte på mig direkt! Den dagen skulle vi åka upp till min mosters mans stuga i Särna, och vara där några dagar med min moster, hennes gubbe och kusinerna. Jag längtade hela vägen dit efter att få bada och prova mina nya simmgrejer, klockan åtta på kvällen stannade vi äntligen så att jag fick bada! (Jag trodde då att det var mitt i natten, men har fått höra senare att det inte var så sent som jag trodde.) När vi kom fram till Särna var det mitt i natten (på riktigt) men vi åt ändå tårta och firade mig!

Haha, visst låter det inte alls lika roligt nu 11 år senare, men jag var iaf en nöjd 8-åring då.

/Anna

Postat av: Erika - VIKTKAMPEN!

Ja det går upp och ner, de e ju så :) jag ger inte upp! :D KRAM

2010-12-21 @ 19:22:38
URL: http://junigirl.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: