Dag 8 - Ett ögonblick

Ett ögonblick som jag kommer minnas länge är när den här bilden togs.
Det var första gången jag var hos Fadde på över ett lov, höstlovet 2008. Vi gick ut och tog lite bilder på oss. När vi var på väg tillbaka sa plötsligt båda samtidigt;
"vi gör såhär" och gjorde exakt samma sak. Och så kom den här underbara bilden till som jag personligen tycker väldigt mycket om. För mig utstrålar den kärlek ♥

/anna

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: blir typ kvart över ett halv 2 bra? Det är så svårt... för jag slutar 13.00 på hotellet men ibland kan det bli typ 12 eller 12.30 ^^ Men vi kör på typ tjugo över ett vid centralen??

2010-12-10 @ 22:30:21
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN, -15,4 KG

Ja dom är jätte bra verkligen! :) Ja, dom har poffat bort bara sådär.. Men ja har hellre få läsare som bryr sig än flera som inte göär de :D sen bloggar jag ju för min egna skull. kramar

2010-12-11 @ 11:27:42
URL: http://junigirl.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: