Dag 29 & 30 - Mina ambitioner & ett sista ögonblick

Mina ambitioner i livet är att lyckas, lyckas med utbildning, jobb, familj, allt! Och att lyckas kan för mig också vara att veta att man kämpat väl, när man vet själv att man gjort sitt bästa även om resultatet inte blev det väntade. Och med den inställningen, då lyckas man! Ett vinnande koncept helt enkelt ;)

Och ett sista ögonblick skulle ju egentligen passat bra igår! Men, som avslutning på den första dagen år 2011 får jag önskar er ett riktigt gott nytt år, igen! Jag hoppas året blir som ni önskar, med mycket framgångar och lagom mycket motgångar! :D

/Anna

Postat av: Caroline

Det där är exakt varför jag valde dig i årsboken <3 <3

2011-01-03 @ 00:56:46
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: