I used to roll the dice, feel the fear in my enemies eyes

Idag har varit en jobbig dag. Känns som att allt bara körde ihop sig, inte bara för mig utan för nästan alla. Men men, jag tog mig igenom dagen i alla fall och nu är jag hemma och är långledig! Med andra ord ledig tre dagar i rad! Det ska bli riktigt skönt faktiskt, och vi har köpt hem lite midsommarmat och jordgubbar och ska inviga grillen i morgon hade vi tänkt. Min snälla pappa hade ju köpt en grill till mig/oss som han tog med ner nu när dom var här i början av juni :)

Igår blev det inte så mycket bloggande.. Men jag la ju upp The lazy song och tänkte leva efter den hela dagen igår, fast det gjorde jag inte förutom gällande bloggandet.. Igår bakade jag i alla fall bröd, Grovt bröd som är lättbakat kallades det och receptet finns här.
110623
Det blev väldigt gott faktiskt, och det var lätt att göra för det skulle inte jäsa eller så (bara stå i ugnen i 2 timmar) men dum som jag är (ibland) så tog jag ju pumpafrön och solrosfrön (med skal) istället för pumpakärnor och solrosfrön (utan skal) så nu är det skal i brödet och det blev ju kanske inte så bra. Men man lär av sina misstag!
110418

Postat av: Mamma

Hahaha. Ursäkt att jag skrattar men ibland är du bra rolig. Funderar på hur du tänkte då när du tog med skal på. Men jag fick lite rolig läsning iaf. Kram mamma

2011-06-23 @ 17:36:20
Postat av: Fia

Ja, det var en riktig underbar semester, längtar tillbaka nu när vi har ganska grått och kallt väder här nu :( kram

2011-06-24 @ 12:13:03
URL: http://edwugo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: