I wanna take you away, let's escape into the music

Hej! Jag hade en dålig kväll på jobbet igår. Det var stressigt, jag körde vilse två gånger, glömde grejer (inget allvarligt), fick stå ute i ösregn i flera minuter och vänta på att någon skulle öppna dörren, hann inte ha mer än 10 minuters rast (för att jag körde vilse) och missade tillsist bussen till stan så jag fick gå, i ösregn, med sandaler. Kul! Men när jag hade kommit till stan och satt och väntade på bussen så kom Fadde från ingenstans, och jag blev så glad, behövde verkligen se honom då ♥ Jag trodde inte han skulle komma hem förrän halv tolv så det var en överraskning.
Jag ska jobba ikväll också, bytte med en kollega så jag är ledig nästa lördag istället. Varför får ni väl veta någon gång :) Fast det känns ju inte alls kul att jobba en fredagskväll, men det är väl lika bra att jag vänjer mig. Hoppas iaf på en bättre dag idag!

Igår innan jag skulle jobba hann jag iaf baka lite. Jag gjorde Hemliga Oboykakor (recept finns här).
110527
Ursäkta dålig bild, men batteriet var nästan slut på kameran så jag var tvungen att skynda!

Jag har inte hunnit smaka dom riktigt ordentligt än, så jag vet inte än om dom är goda, men jag återkommer om det! :)
110418

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: