There ain't no other way, I was born this way

Jag var så dum idag och glömde köpa jäst när jag var och handlade, så jag fick åka ner till stan en gång till för att kunna baka bröd. Och jag hade redan börjat när jag kom på det så jag var ju liksom tvungen att fortsätta.
Idag var det Franskt valnötsbröd som bakades.

Ser jättegott ut! :D
Receptet kommer från den här boken, från Ica Bokförlag.
110522
Till middag idag gjorde jag Torsknuggets, och precis när jag var färdig så blev det strömavbrott. Förstår inte varför? Visst, det regnar ganska mycket men det är ju för fanken äkta västkustväder, då om någon gång ska väl ingenting strula?
Ja ja, nu har strömmen hur som helst kommit tillbaka.

Vad har ni gjort denna söndag?
110418


Postat av: Claudia

men åh så gott :D vad duktig du är! det tar ju tid att baka bröd :D

2011-05-22 @ 20:23:57
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Claudia

ja, finns inget godare än nybakat bröd :D och det är liiite dyrt att köpa det dagligen haha måste också orka baka bröd nån dag :D

2011-05-22 @ 20:28:48
URL: http://claudiias.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: