Dr. Oetker Tradizionale

120425
Jag blev för en tid sedan utvald av Smartson som testpilot för Dr. Oetker Tradizionale ugnsbakad pizza. Just på Willy:s där jag hämtade min pizza fanns det inte speciellt många att välja på, men tillslut fick det bli en med skinka och champinjoner.
Jag tycker den var minst lika god som pizza direkt från en pizzeria. Till och med svampen, som jag vanligtvis skulle petat bort, gick ner. Mest pga. lathet, men ändå.
120425
Jag kan starkt rekommendera Dr. Oetker Tradizionale ifall man någon gång vill ha en snabb och god middag :)
120402

Postat av: Frida

Haha jag hade klagat på den att den inte är rund :P haha

2012-04-26 @ 12:59:13
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: