Double down

Idag till middag blev det Double down. (Recept finns här.) Lite hemmagjord snabbmat :) Det var helt okej, framför allt för att jag gillar mat som känns onyttig men inte är det, i alla fall om man ser på det med "LCHF-ögon".
120205
Det skulle väl vart lite varmare egentligen så osten smälte, men gjorde inte så mycket :)

Jag använde två skivor smältost istället för en sådan och en cheddar. Fast den sorten jag köpte verkade vara cheddar och smältost 2-in-1 typ. Och så hade jag inte i någon gurka. Och istället för 2 kycklingfiléer till 1 portion använde jag en stor filé till 2 portioner, men det beror ju helt på hur mycket man äter. Gott i alla fall! :)
120204

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Vad fin bloggen blev :)



och det där ser förövrigt otroligt gott ut! :D

2012-02-06 @ 11:37:19
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Frida

De ser riktigt smarrigt ut, räknar ju med att vi äter de när jag kommer ner :)

2012-02-07 @ 15:35:20
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: