Gonna make you mine

Det blir helkonstigt i huvudet att jobba lördag men inte söndag, men faktiskt skönt att "slippa" vara ledig flera dagar, haha. Låter lite tragiskt.. Idag har jag i alla fall bakat cupcakes. Har aldrig gjort det förut, men blev lite sugen på att prova.
120304
Redo för bakning!
Mina cupcakes blev väl inga mästerverk precis, men det höll mig i alla fall sysselsatt i två timmar (disken inräknad) vilket var den huvudsakliga tanken. Och förhoppningsvis blev dom goda med, men jag har faktiskt inte smakat än! Här får ni bilder också, se men inte röra ;)
120304
De färdiga muffinsarna! (Kolla in färgerna på formarna..)
120304
Och de färdiga cupcaksen! (Och kolla in färgerna på strösslet.. ;) )
120304
120304

Det blir en cupcake till efterrätt idag, fast jag känner mig sjukt osugen på att laga mat nu när jag redan stått i köket så länge! Men jag måste..
120204

Postat av: Mamma

Vad söt du är i förklädet. De ser lite giftiga ut. =)

2012-03-04 @ 17:30:30
Postat av: Frida

Läckra! :D

2012-03-04 @ 18:44:25
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Kanie - Gastric Bypass op

Shit vad smal du är kvinna! Vill också se sådär smal ut! :)



Och vad goda cupcaksen ser ut att vara. :)

2012-03-08 @ 22:30:11
URL: http://ordinarygirlie.spotlife.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: