Looking for a guy to put in work

Hejsan! :) Idag var jag riktigt redig och gick upp i vettig tid för att hinna göra något innan jobbet (och jag som inte hade något att göra..?) Men jag hade bestämt mig för att shoppa lite idag. Och inte mat, som i stort sett är det enda jag köper annars, utan kläder.

Jag har länge velat ha ett par svarta jeans, men eftersom jag började med LCHF och började gå ner i vikt så tänkte jag att det får ju vänta ett tag. Nu har jag ca. 2 kg kvar till min målvikt (fast jag är väldigt nöjd som det är nu med så det där sista känns inte så viktigt..) och tyckte det var dags för lite nya kläder. Såg ett par på Vero Moda igår, som jag var inställd på, men istället blev det ett par från Lindex.
120303
Sen var det ju lördag förmiddag och bussen går bara en gång i timmen, så jag hade lite dötid i väntan på den. Kommer ni ihåg "bok-rea-affären" som jag skrev om för några månader sedan? (Här) När jag frågade då sa dom att det bara var tillfälligt till slutet av året, men den är fortfarande kvar och har dessutom blivit mycket större nu! Gick runt där en stund och fördrev tiden, och kom ut med de här:
120303
Berts dassbok - För dagar och nätter på toaletter & Nattpass på utedass
Roligt ju :)
Men sen ville jag verka lite smart också, vill ju inte att någon ska tro att jag bara läser dassböcker, så jag köpte en "vanlig" bok också:
120303
Nämnde jag priset? 25 kr/st på alla böcker! :)
120204



Postat av: Frida

Haha blir långa toa besök när jag kommer ner då ;) haha

2012-03-04 @ 19:05:06
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: