Put a sock in it, just stop runnin' your mouth

Hej! Veckan började med mycket jobb. Jobbade måndag kväll, tisdag dag (fram till halv tolv) så ringde dom på förmiddagen igår och frågade ifall jag kunde jobba kvällen också, så det gjorde jag. Fick ju några lediga timmar mitt på dagen i alla fall så jag hann hem och greja lite och sova i soffan innan jag var tvungen att åka tillbaka till stan och göra lite ärenden. :)

Passade på att gå inom den nya "bok-rea-affären" som dom har öppnat i Gallionen. Det är tydligen bara något tillfälligt som ska vara där till slutet av året, men helt awesome! En hel butik full med billiga böcker! Jag köpte den här:
111026
En sorts kärlek!
Som jag har sagt så många gånger nu, så är det den bästa boken jag har läst. Och visst måste man ha sin favoritbok hemma? Sen så kanske ni ser priset? (Eller kanske inte?) 39 kr. Så nu kan jag läsa den när jag vill, hur många gånger jag vill, om och om igen
Posted by Anna

Postat av: Frida

Åh köp några till mig med!! Får jag låna den och läsa? :D

2011-10-26 @ 12:38:03
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: