I know you must be tired, 'cause you've been running through my mind all day

Då var en alldeles ny vecka igångsparkad med jobb! Sov sådär jobbigt dåligt i natt, ni vet när man vaknar och det känns som att man inte ens somnat riktigt men det ändå har gått flera timmar? Men får väl skylla mig själv att jag sov bort halva dagen igår.. :)
 
Tänkte skriva något om vädret, men nej.. Är så trött på skiten och jag har redan pratat väder i massor idag - svensk som man är. Tur det skiftar lite så att man alltid har något att prata om ;) Slänger upp en solig bild från i lördags istället!
Och ni vet mitt fina bling bling:ade mobilskal? De får jag göra om, för limmet höll inte. Varje gång jag rör den så ramlar någonting av. Läste på någon blogg att vitt silicon är bra att använda till att dekorera mobilskal, men jag körde med det som det stod passade dekorationsstenarna. Vilket tydligen inte fäste bra på det underlaget.. Så gör om, gör rätt! Eller nåt.

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: