I know that smile has broken a couple of hearts

Så var det lördag och Melodifestivalen ikväll! Förstår inte hur det kan börja redan, jag tycker fortfarande att Euphoria är ganska så färsk.
Känner på mig att det kommer suga i år faktiskt. Inte minst för att Danny är en utav programledarna. Jag står knappt ut med att se honom under dom tre minuter ett framförande tar när han är med och tävlar, och nu blir det alltså flera timmar varje lördagkväll.. Kan ju hoppas på att han överraskar positivt, annars är en bojkott av Mello ganska nära.. Fast känner jag mig själv rätt skulle jag aldrig kunna göra det :) "What doesn't kill you makes you stronger.." Typ.
 
Igår kväll roade jag mig med att dekorera mitt mobilskal. Jag vill egentligen ha ett rosa, men det jag har är inte rätt rosa, och det är ganska dåligt utbud med skal till min mobil, så jag köpte ett nytt svart. Lite roligare än dom "vanliga", men ändå inte så jätteroligt. Nu däremot är det fint och lite mer personligt! :)
Lekte lite med effekterna i PhotoScape :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: