It doesn't matter what they say, 'cause you like all the attention anyway

Hej! Jag har precis bakat färdigt ett gäng väldoftande frallor. Recept finns här.
110701
Om ni undrar varför det bara är solroskärnor på några få, och sesamfrön på resten så var det så att jag bara hade solroskärnor (med skal, haha) hemma så då tänkte jag att jag kan ju skala dom. Men det tog sån tid så jag gav upp..

Men vad gör jag inne och bakar bröd? Jag vet, jag borde vara ute. Men jag väntar på Fadde, han åkte iväg på lite "ärenden", bl.a. något som hade med hans telefon att göra.. Och sen så är det ju tydligen någon som fyller år snart..? Hehe ;)

Också har jag lånat ut mitt busskort till Faddes lillebror, så jag kan inte åka någonstans, saldot på mitt mobilabonnemang har nått saldotaket, det är något fel på radion så den går inte att lyssna på, Internet har också något allvarligt problem och kopplar ifrån hela tiden, osv osv. Så vad ska jag göra? Gå ut och njuta av.. skuggan? Kanske ta en promenad..

Det enda jag gör, hela tiden, är att lyssna på What are words.
Chris Medina - You've ruined me for other musicians!
Jag vill seriöst inte höra någon annan musik alls.

Usch vilket ogenomtänkt och tankspritt inlägg det här blev, haha. Hoppas ni har en härlig fredag!
110418

Postat av: Kanie - gastric bypass opererad, maj 2011

Tack Änna!

Jo, nu är det jäkligt tufft alltså.. :/

2011-07-01 @ 23:18:57
URL: http://ordinarygirlie.blogg.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Ah, fast dom fixade det åt mig på Ur och Penn :) Såå nuuuu passar den :D:D

2011-07-01 @ 23:59:56
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: