What are word if they're only for good times?

Jag vet att det bara var häromdagen som jag skrev om denna låten, men jag måste göra det igen, för den är helt underbar!

Jag lyssnar på den på repeat i timmar! Alla andra låtar, även mina andra favoriter, bleknar i jämförelse med denna. När jag hör andra låtar nu, känner jag bara att det är massa påhittade ord, medan varenda ord Chris Medina sjunger kommer direkt från hjärtat, och har en mening.

Jag tycker det är fantastiskt hur han ställer upp för sin fästmö (lite kortfattat för er som inte hört historien om låten, så har hans fästmö en hjärnskada efter en olycka. Hon låg i koma och läkarna sa att hon inte skulle klara det, men han vägrade att ge upp, och hon vaknade.)

Jag tycker inte att denna låten ska undgå någon, för den är något av det finaste som har gjorts. Jag tror inte att den lämnar någon oberörd. Därför lägger jag upp den igen, klicka inte förbi den, den är värd att lyssna på.♥

110418

Postat av: Nadja

wow! Gåshud som bara den. Vilken vacker låt, gtack för att du la upp den på din blogg så att jag hittade den :D

2011-07-06 @ 11:42:08
URL: http://nadjalaurell.blogspot.com
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: