I'll spread my wings and be alright

Idag hade vi en diagnosiskt test på 4 timmar, startar hårt! Fast det var inte så hårt, satt bara 2 timmar. Det var mest uttråkande att sitta och fylla små pluppar, precis som högskoleprovet. Fast det var ganska svårt, jag gissade rätt mycket, men kom igen det är andra dagen! Jag har inte börjat plugga där för att jag kan allt, utan för att jag vill lära mig :D

I morgon börjar kursen på riktigt med första lektionen, men jag är lite sur för att jag inte fått mitt lösenord så jag kan logga in och se schemat. Jag vill veta, för jag vill kunna ha körlektioner. Jag längtar så himla mycket efter att köra bil nu, det är så kul! Men förhoppningsvis blir det en dubbellektion på torsdag eftermiddag :)

Jag har så ont i nacken så jag har lust att bara knäcka den eller nåt. Jag önskar mig massage i julklapp, om någon börjat fundera på det :D 

Nu ska jag stänga av datorn och mysa lite med min Fadde innan det är dags att sova <3

/anna



Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: