År 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, kört bil bl.a.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag tror inte jag hade några, men om jag hade det så; nej.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.

4. Dog någon som stod dig nära? Nej.

5. Vilka länder besökte du? Inga.

6. Är det något du saknar från år 2010 som du vill ha år 2011? Inget jag kan komma på.

7. Vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 4 juni!

8. Vad var din största framgång 2010? Måste nog vara att jag tillslut fixade grammatiken!

9. Största misstaget? Vet faktiskt inte..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Är förkyld nu! Kan faktiskt vara första gången jag är sjuk i år..

11. Bästa köpet? Körkortet!

12. Vad spenderade du mest pengar på? Blir nog körkortet där också.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jaa!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? De flesta låtar från Rihannas Loud skulle jag gissa.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Kanske gladare.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Gjort rätt saker i rätt tid.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Misslyckats.

18. Hur tillbringade du julen? Hemma med familjen + mormor :)

19. Blev du kär i år? Nej, jag var redan kär och är fortfarande! :D

20. Favoritprogram på TV? Top Model säsong 14

21. Bästa boken du läste i år? Ja det var då inte Things fall apart iaf.. Har faktiskt inte läst så mycket mer än kurslitteraturen i år.

22. Största musikaliska upptäckten? Melanie Fiona!

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Var hemma med familjen, grillade och åt god mat! Vi gjorde inte så mycket eftersom vi bilat hem från Tanum hela dagen innan.

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Kanske, men jag är väldigt nöjd!

25. Något du önskade dig men inte fick? I så fall var det nog inget viktigt, för jag har redan glömt.

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Inte så speciell, men ändå väldigt "jag". Bryr mig inte så mycket, bara jag tycker om det!

27. Vad fick dig att må bra? Fadde ♥

28. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha? Ingen..

29. Vem saknade du? Första halvåret, Fadde. Andra halvåret, min familj och mina vänner.

30. De bästa nya människorna du träffade? Folket jag umgås med i klassen.

/Anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: