Let it snow, let it snow, let it snow

Jag fick upp en massa virus-varningar i datorn igår, därav inte så mycket bloggande. Var tvungen att vänta tills pappa kom hem från jobbet och kunde hjälpa mig.

Det är snöstorm här, nästan. Tv:n fungerar inte, igår blåste det så mycket snö på fönstren så man inte ens såg ut på framsidan och pappa fick skotta fram dörren igår kväll när han kom hem från jobbet. Gud så typiskt Norrland det låter, haha. Jag är så jätteglad att jag inte hade bokat in resan igår, för det nattåget blev mer än 3 timmar sent. Så jag ska nog inte klaga så mycket på snön, det ska ju trots allt vara snö nu! :)

Jag saknar min älskling jättemycket ♥ Det känns som distansförhållandet all-over again.. Men vi försöker se det som att det är nyttigt för oss att vara ifrån varandra lite, det stärker oss. Vi sitter här i varsin ända utav Sverige och saknar varandra så hemskt mycket, men det visar bara att det inte är meningen att vi ska vara ifrån varandra

Nu ska jag gå och spela Wii med Klara, hon fick hem det igår och det är jätteroligt! :D

/Anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: