Once in a lifetime

Nu är jag framme i Mörsil, har ätit frukost, duschat och systrarna har återförenats! ♥
Resan gick bra, vi kom fram ungefär en timme försent, men det var ändå över förväntan. Och för förmodligen första, och kanske sista gången i mitt liv fick jag någonting för min allergi! Djurkupén på tåget var helt fullproppad, 3 människor och 7 hundar på 5 sittplatser (en tjej kom på med 4 stycken draghundar). Konduktörerna bestämde sig för att flytta ut några djur, och eftersom jag satt precis utanför djurkupén, och är allergisk mot pällsdjur, fick dom flytta på mig. Och vet ni? Jag fick en liggkupé istället för sittplats som jag bokat :D

Det kanske hade gått bra, det kanske inte hade varit något problem, jag vet inte. Men jag måste ju trots allt ta medicin varje dag för att må bra, så att spendera en hel natt tillsammans med en massa hundar skulle kanske inte vara det bästa. Och med tanke på hur det luktade i den vagnen på morgonen när vi gick igenom, så är jag glad att jag fick flytta.
Det kändes väldigt bra för mig och jag uppskattar att dom frågade och tog hänsyn, och inte bara släppte ut hundarna. Jag såg ju bara när dom kom in hur det flög hår överallt. Ibland har man tur, inte så ofta pga. allergi men det var väl dags nu! :)

Det känns konstigt att vara här i mitt rum, som inte riktigt är mitt rum längre, mina grejer är ju inte här. Och det känns konstigt att vara glad över att vara i Mörsil! Haha, det är nog första gången. :)
/Anna

Postat av: GUEVACCI

händer ikväll? :)

2010-12-17 @ 16:03:19
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Claudia

tack så mycket! =)

2010-12-17 @ 16:54:31
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Mikaela- 15 år och morsa

sv:Hihi det var inte din kommentar jag svarade <3

det var en annan som var så spydig att vi använt photoshop:)

kram!

2010-12-17 @ 17:22:24
URL: http://www.micahs.se
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-17 @ 19:08:01
URL: http://www.grinders.se
Postat av: C'

Haha åh jag känner igen känslan från när jag var hemma. Det är jätteskönt att vara hemma och sova i sin gamla säng, men samtidigt känns det som att tiden har stått stilla :)

2010-12-17 @ 22:48:23
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: