'Cause I got to get away

I morse vaknade jag 5 över 8, bussen gick 10 över 8. Haha andra gången det händer, det är inte likt mig. Men ändå har jag sån tur att jag vaknar fem minuter innan istället för fem minuter efter, så jag hann ändå.

Håller på att tvätta nu, så sur jag blir när jag kommer dit och någon fortfarande håller på att torka sin tvätt. Tiden innan slutar 11 och min tid började halv 12 så man har ändå en halvtimme extra för att torka, dålig stil tycker jag. Jag vill ju sätta låset på dörren så ingen annan kan komma in, men det kan jag ju inte göra om någon nu ska komma och hämta sina kläder. Ska strax tillbaka och då hoppas jag det är tomt så jag kan torka mina grejer också. Annars blir det golvet för det som hänger i torkskåpet ;)

Tydligen så måste jag göra klart alla instuderingsfrågor, delprov och faser på körkortsteorin till i morgon, haha så jag har ju en del att göra idag då. Ska sätta igång med det nu så jag inte blir uppe hela natten.

/anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: