Every day it ain't be sunny

Nu kan jag gå ut och hoppa i vattenpölar hur mycket jag vill för nu har jag köpt gummistövlar! Det blev dom som jag visade innan. Fanns ett par i min storlek kvar så jag hade tur :)

Sen så fick jag faktiskt en klipptid redan idag, så jag ska strax åka ner till stan för tredje gången idag och klippa av mitt hår! Det är väl ganska bra fredags mys? Att få håret tvättat och stylat av någon annan än sig själv :) 
Det är faktiskt väldigt billigt att klippa sig här i Uddevalla, jämfört med Östersund där man knappt kan hitta en frisör som tar mindre än 400 för en klippning. Men dom flesta jag har sett här tar bara strax under 200 kr!

Slänger nog in en bild senare ikväll så ni får se resultatet! Om det inte blev hemskt såklart haha..

/anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: