Have you heard the news today? I'm leaving town..

Nu är jag ledig från skolan resten utav veckan, men ska som jag berättade förut jobba den här veckan. Jag börjar i morgon, då jag ska åka till Varberg och tillbaka. Ska dock bara jobba på vägen tillbaka men transporten är också betald så det är ju ganska bra :)

Kommer jobba ganska sent, slutar runt tio på kvällen onsdag, torsdag och fredag. Men det kommer bli så skönt att få lite extra pengar! Ska sätta in alltihop på ett sparkonto direkt när jag får lönen :)

Nu ska vi kika klart på 2½ men innan det är sovdags! 

Förresten, måste bara säga det, är inte Melanie Fiona hur grym som helst? Haha och lite roligt bara, anledningen till att jag överhuvudtaget började lyssna på henne var att jag såg namnet på Spotify och ni vet bara för att hon heter Fiona, ni vet som Fiona i Shrek, så kollade jag in musiken. Haha.
God natt! :)

/anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: