I know your smile like the back of my hand

Som jag skrev förut så ska jag laga lite extra god mat idag. Jag ska göra en maträtt som mamma bjöd på i påskas när vi hade Fadde, morfar & hans Monica på besök, som min älskling tyckte väldigt mycket om och har frågat flera gånger om jag kan göra - Ädelostgratinerade kycklingfiléer med päron. Och idag är en speciell dag, så då ska jag passa på :)

Love of my life


Idag är det nämligen så att jag och Fadde har varit förlovade i ett år!
Tiden går så fort! Våran förlovning är kanske inte dödsallvarligt på riktigt, men det är inte på låtsas heller, för vi vill ju vara med varandra. Men förmodligen kommer vi göra en större grej av det någon gång i framtiden och göra det "på riktigt". 
Men det här är till dig..
Jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna någon som du, kanske är det en belöning för allt bra jag gjort i mitt liv - en belöning större än livet själv. Jag är lycklig nu, nu när jag får vara med dig, mitt hjärta har hittat hem. Jag tänker tillbaka till de två första åren i vårat förhållande och kan inte förstå hur jag kunde vara utan dig så länge. Men vi kämpade och vi fortsatte att älska - och se hur långt vi har kommit.
Att få vakna varje morgon bredvid den här killen - och att få somna bredvid honom varje kväll är en gudagåva, det är mer än man kan förvänta sig i livet. Jag ser på dig, ser in i dina stora bruna ögon som får mig att smälta, och känner att jag vill komma nära dig, hålla om dig och kyssa dig. Och det bästa av allt är att jag får göra det, för du är min pojkvän.
Jag önskar att jag kunde hitta tillräckligt med ord för att beskriva hur mycket jag älskar dig. Jag älskar dig, jag älskar allt med dig, jag älskar allt du gör. Jag älskar hur du sover sött som ett litet barn, jag älskar hur du bara kan ställa dig och göra helt konstiga grejer som alltid får mig att skratta, jag älskar hur vi utforskar och lär oss massa grejer tillsammans, från 16-års ålder till jordens undergång, jag älskar hur du sitter framför tv:n och skrattar högt för dig själv, jag älskar allt.
Jag vill dela resten av mitt liv med dig, Fadde ♥


I am amazed when I look at you
I see you smiling back at me, it's like all my dreams come true
I am afraid, if I lost you boy
I'd fall trough the cracks and lose my track
In this crazy, lonely world

Sometimes it's so hard to believe
When the nights can be so long
And faith gave me the strenght
And kept me holding on

You are the love of my life, and I'm so glad you found me
You are the love of my life, baby put your arms around me
I guess this is how it feels when you finally find something real
My angel in the night, you are my love
The love of my life

Now here you are, whith midnight closing in
You take my hand as our shadows dance
With moonlight on your skin
I look in your eyes, I'm lost inside your kiss
I think if I'd never met you, about all the things I'd missed

Sometimes it's so hard so believe
When a love can be so strong
And faith gave the strenght
And kept me holding on

You are the love of my life, and I'm so glad you found me
You are the love of my life, baby put your arms around me
I guess this is how it feels when you finally find something real
My angel in the night, you are my love
The love of my life

Med kärlek till min älskling, och alla andra som jag håller kära ♥ /anna

Postat av: Caroline

Åh vad underbart att läsa Anna!! Blir så otroligt glad för din skull <3 <3 Grattis till er båda :)

2010-10-26 @ 21:33:31
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: