Look what we've done

Hellu, kom hem för ungefär en timme sedan och har städat (!) sen dess. Kom innanför dörren och såg vårat torn med disk i diskhon, så jag började med att diska, sedan skulle jag dammsuga och skura golvet i köket (vilket var välbehövligt), men det slutade med att jag dammsugade hela lägenheten och städade toaletten. Så kan det gå, ganska bra gjort av mig tycker jag :)

I morgon är jag ledig från skolan men har körlektion på morgonen sedan tvättid halv tolv. Och pluggtid, varje stund jag får. Så så roligt ska jag ha.

Jag träffade på Linda vid spårvagnshållplatsen i morse, lite oväntat sådär. Haha, båda blev ganska förvånade, det var liksom första gången någonsin som vi bara sprungit på varandra sådär så det kändes lite konstigt. Men jag klagar inte, jag gillar att vi numera bor så nära varandra :)

/anna

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: