Walking aimless, feeling helpless

Nu var det inte kul med körkortsteori längre, inte alls kul. Och ännu tråkigare blir det när det är dags att ta tag i grammatiken igen, men jag vet inte vad jag ska satsa på ikväll, bli klar med teorin till i morgon eller plugga grammatik? Båda måste ju göras snarast. Blir lite deprimerad...

Slänger in lite bilder istället. Just nu håller dom på att bygga om busshållsplatsen i centrum, så det tillfälliga hållplatsen för "min" buss är just nu bakom Kampenhof (busscentralen) så medan jag väntade på bussen idag gick jag runt där lite vid hamnen och Museiparken, det är ganska fint där :) (Klicka för större bilder)

Den sista bilden var någon sorts begravningsplats (eller minnes plats) för "belista(?) sjömän."

Nu blev vi lite gladare va? :)

/anna

Postat av: Caroline

Oj vad somrigt det ser ut hos er. Här är det tio ton löv överallt!

2010-10-14 @ 22:38:25
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: