You need to know it's for real, 'cause baby you are the one

Jag visste det. Jag visste det! Lite snö och vartenda jävla tåg är sent! Kom hem utan några större förseningar nu på morgonen ändå, men jag vill inte åka till Varberg. Jag vill verkligen inte, jag har en känsla av att det kommer ta väldigt lång tid att komma hem.
Men i morgon ska jag sova ut och sen ska jag bli glad igen.

Kommer ni ihåg den härliga, soliga bilden jag la upp förra veckan? Såhär ser det ut idag.

För en vecka sen satt vi här och åt glass i det härliga solskenet. Nu syns det visserligen inte hur vitt det är, fast det är inte så vitt heller, ser mest ut som att det är frost. Men det är snö..

Nu ska jag äta frukost (en gång till) och vila mig lite i soffan :)

/anna


Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

SV: How about tisdag? Jag ska ha möte med jobbcoachen klockan 17.00 så... hjaaah ? eller? ^^

2010-10-22 @ 10:37:38
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: