I'm out of control

Jag är så himla sugen på att köpa massa mysiga höstkläder! Jag måste verkligen anstränga mig när jag är i Göteborg för att inte springa in i närmsta affär, roffa åt mig massa stora, mysiga, stickade tröjor och tömma kontot. Men ni kanske hör själva hur lockande det låter, nu när det börjar bli kallt och regnigt höstväder?

/anna

Postat av: Miss Baam

I Know the feeling. Och jag bor liksom här hahah. Jag kämpar varje dag.



SVAR: Ja, du förstår precis vad jag menar. Visst man kan ju rösta blankt. Men gör det egentligen sån stor skillnad? Och vad hjälper det att skylla på dem som inte har röstat när allt "går åt helvete" det kommer ju alltid att vara någon som tycker att fel parti har valts. Man kan ju inte tvinga folk att rösta. Vill dem inte så är det så.

2010-09-19 @ 21:35:35
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: