My mind is gone, I'm spinning 'round

God morgon! Någon som är hemma? Eller är alla i skolan/på jobbet och tråkar? ;) Har bara skola två dagar den här veckan, igår i i morgon. Men nej, det betyder inte att jag ska sitta hemma och slappa, vilket jag gör ändå. Men just nu håller jag faktiskt på att fixa lite grejer som jag ska maila till min jobbcoach, fattade aldrig jobbcoach grejen så jag har knappt gjort något av det som jag skulle göra. Men lika bra att få det gjort så jag slipper det..

Sen ska jag plugga, Grammar eller Text & culture. Grammatiken känns ju lite mer brådskande, men jag gillar inte att sitta där på Text & culture lektionerna och ha läst det vi ska ha läst, fråga inte varför jag inte läser.. Men jag ska nog se till att läsa tills i morgon.. Men nu ska jag göra nåt sorts personlighetstest som jag fick av jobbcoachen.

/anna

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Jag är hemma (eller ja, det är jag ju typ alltid). >.<

2010-09-29 @ 10:24:34
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: