Smile like you mean it

Jag ska bara dela med mig utav några bilder tagna med fotoprogrammet i Faddes dator. Hoppas ingen (som är med på bilderna) tar illa upp, isf får ni säga till så tar jag bort dom, men jag tycker det är hysteriskt roligt så  jag vill dela med mig av min glädje! :D

(Klicka för större bilder)



Av alla roliga bilder vi har tagit så är det här mina favoriter, av dom på mig iaf. Tyvärr så måste Fadde lämna tillbaka datorn (som är från skolan) för han har bytt skola. Jag kommer sakna det men jag ska inte klaga, det är bättre att Fadde är nöjd med sitt gymnasieval :)<3

Postat av: Frida

Hahaha underbara bilder men ni måste ju spara alla roliga bilder innan han lämnar tillbaka den om du inte hellre väljer att tvinga han att stanna kvar på den skolan :P hehe

2010-09-11 @ 19:56:49
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: