I said I wouldn't call but I'm a little drunk and I need you now

I morse väcktes jag tjugo över sju av att någon ringde och frågade om jag kunde jobba fram till två. "När börjar jag då?" "Så fort du kan!" Så jag fick göra mig i ordning på tjugo minuter, fick ta med mig ett äpple till frukost och två macker med smör hann jag slänga ihop till lunch. Det första jag gjorde när jag kom hem var att stoppa i två mackor i brödrosten som jag sitter och mumsar på nu, äntligen frukost! Har nog aldrig ätit så goda mackor förut!

Jag fick alltså jobba på riktigt för första gången idag, och det gick bra, fast vissa kollegor skulle ju kunna vara lite mindre otrevliga.. Jag tog mig faktiskt dit på mindre än en timme, och man borde faktiskt kunna visa lite tacksamhet för det tycker jag.. Men men, förutom det och att jag har svultit så har dagen varit bra, trodde faktiskt aldrig att dom skulle ringa mig, men det kanske blir så när det krisar.

Nu väntar jag bara på att Fadde ska ringa när han slutar skolan, då ska vi åka hem till hans föräldrar och äta mat! :)

Postat av: Frida

Skönt att slippa middag själv efter en sån här dag :)



Hoppas dem ringer dig igen!

2011-04-01 @ 15:31:35
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Postat av: Anonym

Jadu gumman man får ta det ibland men snart står du högre upp på deras "krislista" och en vacker dag ringer dom dig först.

Se det sen som så att "dom kan inte hjälpa att dom inte är glada, deras dag började inte bra. Du däremot kan skatta dig lycklig åt deras personalbekymmer".



Älskar dig vännen

2011-04-01 @ 22:08:05
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: