Never did I think you could be such a cold-blooded murderer

God morgon! Idag ska jag åka till Göteborg för en arbetsintervju. Vet inte riktigt vad jag ska hoppas på, för efter att jag blivit inbokad på intervju kollade jag annonsen igen och såg att det är Rörlig lön, vilket betyder provision, eller? Men jag kan ju hoppas på att det är grundlön + provision, eller något sånt, så att jag inte åker i onödan.

Drottningtorget i Göteborg. Tror dock inte att vi får sånt här fint väder idag!

Jag ska hur som helst passa på att träffa min fina vän Linda också, vi ses tyvärr inte lika ofta nu som förut, eftersom jag var i Göteborg hela tiden då så var ju det smidigt och bra. Men man får passa på när man kan!

Jag låg och funderade igår på om det skulle vara värt att ladda busskortet nu eftersom vi åker bort om två veckor, och kom fram till att det nog är det. Man blir ju så instängd när man inte kan röra sig fritt med buss utan att tänka på att betala varje gång, och det krävs inte så många resor för att det ska bli mer värt än att betala med mobilen.

Ja ja, nu ska jag göra mig i ordning och sticka ner till stan! Hoppas ni får en bra dag!

Postat av: Frida

Lycka till på intervjun syrran!!



Om jag lyckas hålla mig från att spy så ska de nog bli en bra dag, hoppas att du också får en bra dag :D

2011-04-04 @ 11:34:12
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: