The comfort in your voice is all I ever need to hear

Så då var ännu en dag igång! Solen skiner och jag såg just en humla flyga förbi utanför fönstret (vårtecken?). Våren och sommaren är ju underbar men det värsta är nog att spindlarna vaknar till liv. Jag är på min vakt hela tiden, tittar man snabbt så kan vilken pick på golvet eller hål i väggen bli en spindel. Jag som bestämde mig förra året för att bli av med min spindelfobi, varför är den fortfarande kvar?

Jag sov inte så bra i natt, på något sätt bytte jag och Fadde plats i sängen.. Jag har ingen aning hur det gick till, men Fadde skyller på mig och säger att jag tar upp hela sängen. Vilken anklagelse! Jag som ligger så still och inte tar någon plats alls! Hehe, eller inte.. Men jag blev mest störd för att Fadde inte bara tog min plats, men också tog min kudde! Haha!

Jag ska snart sätta igång att baka det andra brödet, jag fick låna en långpanna av Faddes mamma så nu har jag någonting att göra brödet i också, och det är ju bra! Det brödet jag bakade igår blev förresten gott! 
Men för att heta Bröd för rosten passade det inte speciellt bra i brödrosten! Men det kanske bara var jag som gav mina limpor en dålig form.. Men det var inte så himla enkelt att forma eftersom degen var så kletig så allt bara fastnade på händerna.. Men man lär sig med tiden, antar jag!

Postat av: Sste

Det finns ju sådana här smala "och fina" brödformer, ser ut som en avlång plåtburk som man kan grädda brödet i så det håller formen..

2011-04-08 @ 12:14:02
URL: http://www.sofia.stensby.se
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Yep - det är helt sant. Jag har aldrig velat slå någon så mycket. Fattar inte att han inte ens bad om ursäkt för missförståndet som han påstod ha uppstått. Utan jag gav honom "inbjudande blickar" tydligen och då var det som det var. :S



Om inte annat så hoppas jag att (om hans mening var något värre än det han gjorde) han blir påkörd av en buss. Usch vilket äckel!!

2011-04-08 @ 14:03:46
URL: http://iambaam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: