You go hard, yes you do, but when I go it's a magic show

Hej! Vi ska strax gå hem till Faddes föräldrar och äta där, vi har nästan ingen mat hemma och orkar inte handla nu precis innan vi ska åka. Och dom blir nog glada att vi kommer dit eftersom dom inte kommer se oss på mer än en vecka sedan.

Igår hade jag tråkigt och blev sugen på att baka, hade inte så mycket ingredienser för att göra något speciellt men hittade ett recept på Glömda chokladbollar/kakor. En skillnad mellan dom här och vanliga chokladbollar var att dom skulle tillagas i ugnen, först på 50 grader i 2 timmar och sedan skulle man stänga av ugnen och låta dom stå kvar där inne i 12 timmar! Dom blev klara i lagom tid tills det var dags att kliva upp i morse, och goda blev dom också! :)
110417
Receptet hittade jag här.

Påskliljorna (jag vet nu att det är det) som växer i våran rabatt har äntligen slagit ut nu! Var såklart tvungen att fota dom för dom kanske har blommat färdigt när vi kommer hem igen, vad vet jag!
110417
110417
Hade lite svårt att få till en bra skärpa, men men..

Har en fråga, någon som vet hur man gör för att blogga i mobilen (med android)? Jag kan gå in på blogg.se och skriva en rubrik går, men själva inlägget går inte att skriva. Finns det någon "app" man kan ladda ner? Skulle vara bra att ha när man inte vill/kan sitta vid datorn så man kan slänga in ett kort inlägg via mobilen! Hjälp mig! :D

Postat av: Claudia

härligt!

jorå bara bra här med =)

2011-04-17 @ 22:42:50
URL: http://claudiias.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: