You drive me crazy!

God morgon! Eller? Nej! Gud jag blir galen! Det är en hund i lägenheten ovanför (tror jag) som skäller och ylar och jag blir GALEN! 
Jag vill bo i hus igen! Jag vill inte bo i lägenhet, jag gillar inte grannar.. Jag känner mig övervakad av alla fönster, om man tänker sig att varje fönster är ett par ögon så är det ganska många som stirrar på en. Grannar som röker så det kommer in i ventilationen och luktar rök inne hos oss, arga grannar som skriker och smäller i dörrar, ungar som sitter ute i trappan och låter alldeles för mycket, folk som rastar hundar och katter och inte plockar upp, men värst av alla dessa hundar som ska SKÄLLA hela tiden!
Några grannar har en liten hund som skäller så fort den kommer in/ut i trapphuset, och dom går ut med den typ 20 gånger om dagen. Och det låter hemskt när den skäller! Och nu den här hunden ovanför, den skäller och en annan hund i en annan lägenhet svarar..

VILL INTE HÖRA!

Förutom detta så har det varit en bra start på dagen, solen skiner och därför ska jag ta och slänga i mig lite frukost och sedan gå ut på en lång promenad (tills hunden kan tänkas ha tröttnat på att skälla).

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: