Déjà vu?

Nu ska jag strax åka iväg till jobbet för ett litet pass. Känns ju lite sådär halvkonstigt att åka iväg och jobba 4 timmar en lördagkväll, men det blir bra betalt :) 

Jag och Fadde åkte ner till stan tidigare idag för att kika lite i Second hand-butiken, men dom hade stängt pga. översvämmning! Nu igen?
Självklart är det ju så att kameran alltid ligger i väskan när man inte behöver den, och är urplockad när man hade velat ha den. Så var det även idag. Men jag tog lite bilder med mobilen, ganska kass kvalité men ändå.
111210
111210
111210
111210
111210
111210
111210
Vilken vacker stad vi bor i va? ;)

Kanske lite svårt för er som inte vet hur det brukar se ut att se hur det är. Det är ju hamnen så det ska ju vara vatten, men inte riktigt så mycket, haha..

Nu är det dags att bege sig! Jag åker ner lite tidigare och äter på jobbet, eftersom det går så dåligt med bussar vid den här tiden på en lördagkväll. 
Hoppas ni får en trevlig kväll! :)
111115

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

oops! Det var ju ingen liten översvämmning heller :O



svar: Jag håller med dig. Det är roligare att ge. :)

2011-12-10 @ 17:17:15
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha bara för att jag ville sitta på dem bänkarna just nu! :P

2011-12-11 @ 11:20:55
URL: http://frallan89.bloggagratis.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: